vrijdag 15 juli 2011

We zijn op de Azoren!

Dinsdag 12 juli zijn wij in de ochtend aangekomen op Sao Miguel, ons eerste eiland van de Azoren!!

Gisterenmiddag kwam de laatste boot binnen: een grootse feestavond op de steiger werd ingeluid door het ontkurken van vele champagneflessen.

Dinsdag arriveerden we samen met de Bull, Triple Seven en Beaujoli. Op de steiger stond de kopploeg klaar om ons te verwelkomen. De stemming was er één van ware ontlading en euphorie. Omhelzingen, felicitaties over en weer, en een gekakel van jewelste. Geweldig!!

Vanmiddag varen we verder naar alweer het tweede eiland Terceira. Het verslag van de oceaanreis krijgen jullie snel te lezen.

2 opmerkingen:

  1. Dag Paul, Yvonne en alle andere Azoren-zeilers! Allereerst natuurlijk van harte gefeliciteerd met het veilig aankomen op de Azoren! Uit de verhalen af te leiden is het, afgezien van een enkel ongemak of tegenslag, een groot succes. Als het goed is ben ik over 2 weken deel van de partij - en daar verheug ik me dus enorm op. Ik lees wel dat Wim zijn vinger gebroken heeft en zal proberen contact te leggen. Kan ik gelijk wat bijzonderheden van mijn kant doorgeven.
    In ieder geval behouden vaart allemaal de komende weken en groet,
    Jef

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, hartelijk gefeliciteerd met deze topprestatie!
    Hartelijke groet, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen